Jeg tror ikke cyberkit mente det på noe gal måte....Alues wrote:Ja ja bare vær sånn du , er ikke her for å få U-VENNER !!!!!!!!
Men ville vel bare gi ut sine erfaringer.
Moderator: Moderatorer
Melody wrote:Cyberkit satte bare inn bildet for å bevise at man ikke kan garantere noe sånt uten videre, videre er poenget både til Cyberkit og Skaubytroll i denne tråden at hvorvidt Skaubytrollets rotte vil drepe en mus eller ikke, er helt uinteressant i denne sammenhengen.
Om man leser trådens første innlegg, ser man hva det er Skaubytroll ønsker svar på og det er ikke noe poeng i å krangle om mulige musedrap.
Hold dere til temaet!
som marit og Melody skrev, så var det forsåvidt ikke meningen å virke så veldig krass, men jeg bare mente at du må sjekke fakta før du garanterer noe som helst...Marit.H wrote:Jeg tror ikke cyberkit mente det på noe gal måte....Alues wrote:Ja ja bare vær sånn du , er ikke her for å få U-VENNER !!!!!!!!
Men ville vel bare gi ut sine erfaringer.
så kultRottejenta wrote:Nå hopper jeg litt bort fra temaet her, men jeg bare kom på noe morsomt. Visste dere at løver og tigre kan få barn? Hunnene blir sterile, mens hannene kan fortsette å få barn, eller omvendt. Leste det i Dyreleksikonet vårt, synes det var litt artig
cyberkit wrote:som marit og Melody skrev, så var det forsåvidt ikke meningen å virke så veldig krass, men jeg bare mente at du må sjekke fakta før du garanterer noe som helst...Marit.H wrote:Jeg tror ikke cyberkit mente det på noe gal måte....Alues wrote:Ja ja bare vær sånn du , er ikke her for å få U-VENNER !!!!!!!!
Men ville vel bare gi ut sine erfaringer.![]()