Thea: Strø- og fôr-anmeldelses ideen din er faktisk forsøkt tidligere, i GNAGs spede begynnelse. Hvis noen kunne laget en skikkelig vitenskaplig anmeldelse av ulike strø og fôr kunne det blitt bra, hvis man f.eks. undersøkte innholdet i forskjellig fôr og sammenlignet med det man vet rotter bør ha osv osv. Men sånn synse-anmeldelse er kjedelig, spesielt siden vi alle har tilgang på superstrø og superfôr:)
Thea: Jeg skal lufte noen ideer for deg, vent deg en mail eller pm i kveld. Dessuten sier et svakt rykte at du kan tegne...?
Johanna: Jeg venter i spenning på min tredje rotte :rottehode: :rottehode: :rottehode: Og på reportasjen fra Zoo-messa?!
Johanna: Ja, denne noen blir sannsynligvis meg, alle aktiviteter som gjøres i forbindelse med filmen skal med! Men hvis noen andre kunne tenke seg å anmelde filmen...? Det hadde vært fint!
tantepose: Hvis det blir demonstrasjoner og sammenstøt mellom ulike grupperinger i rottemiljøet i forbindelse med premieren, skal jeg love deg at det kommer i GNAG
Men hvis noen som er negative til filmen ( av dyreverngrunner?) hadde hatt lyst til å skrive noe om det i GNAG så hadde det vært kjempeinteressant (i hvertfall hvis man kunne fått med skikkelige begrunnelser og fakta fra produksjonen osv, litt mer enn en ren meningsytring).
Masse fine innspill, rottemennesker :sol:
Maria H.