Frøken er kjøpt på dyrebutikk fordi jeg syntest synd på den lille albinojenta.
Hun var veldig god som liten, men nå som hun har vokst til har hun endret oppførsel radikalt. Når hun var liten så var hun veldig forsiktig å sånn, og jeg lurte faktisk på om hun var helt blind først, men hun ser nok bare dårlig. Står å vugger frem og tilbake. Det begynte for 3 mnder siden at hun og Fiona ikke gikk overens. Frøken banket opp Fiona, men jeg tenkte det bare var fordi Fiona var gravid og kanskje ble litt sær. De fikk bo fra hverandre mens Fiona hadde familietid med sine små, og når ungene var store nok lot jeg Frøken få hilse på de. Ungene prøvde å amme på henne siden Fiona begynte å avvenne de, og da klikket Frøken og la de i bakken litt røffere enn de hadde godt av synst jeg. Etter jeg kom tilbake fra juleferie når ungene var rundt 6 uker gamle prøvde jeg å la Frøken gå sammen med de igjen og da gikk det mye bedre! Hun lot seg til å med bli lagt i bakken og bli vasket av Fiona og ungene.

Problemet nå er at hun er aggressiv på mennesker. Jeg er glad for at hun går sammen med de to andre, men hun agriper gitteret når vi står der

Jeg er redd for at hun skal ha dårlig innflytelse på de to andre som er helt herlige rotter som aldri har vist aggressive tendenser. Er dette bekymring uten grunn?
Hva ville dere andre gjort? Noen råd?
Er veldig glad i Frøken, og vi koser oss når hun er avslappet på tur i senga, men til og med da kan hun småbite