Jeg sitter og småler mens jeg skriver dette her. Hadde noen sakt til meg at jeg kom til og få det så helig med rotter for noen år siden hadde jeg ledd av dem.
Hele greia begynte på morgen i dag da Ratatuie fant ut at han skulle krype ned i gensen til minsten der han satte seg fast, stakkars liten etter litt hjelp kom han seg løs titter opp på meg og jeg ber han løpe hjem. Han løper til buret og inn i huset sitt. Så etter at jeg kom fra leveringsrunden med skolen og slikt drive jems og ratatuie og leker litt for hardt syns nå jeg. Jeg ber dem slutte uten resultat i det jeg sier jems og ratatuie slutt så slutter begge og ser uutrolig skamfulle ut før de legger seg ved siden av hverandre og nå sover de søtt. Snakk om lydighet.
Lydige rotter.
Moderator: Moderatorer
-
- Bygger bol
Lydige rotter.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Re: Lydige rotter.
He, he, fantastiske dyr!!! :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
-
- Bygger bol
Ja dem er det. Skal også si at vi har ikke trent på noen av dele. Dette er noe dem har funnet ut av selv. Halvorsen kommer også når jeg sier navnet hans.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Så gøy 

Happiness is not a destination, but a way of life ♥
http://www.fufarottene.blogg.no/ - har to jenterotter ♥ Charlie & Bella ♥
http://www.fufarottene.blogg.no/ - har to jenterotter ♥ Charlie & Bella ♥
Rotter er toppen! :cheer:
-
- Bygger bol
Ja dem er det. Hihi :nottelling: