økologisk eller ikke
Moderator: Moderatorer
økologisk eller ikke
Jeg var på Rema å skulle se om jeg fant økologisk mais med det hadde de ikke der, det går vel greit med vanlig mais
det er første gang de får det av meg, ikke fått mais før. Kjøpte mr green mais jeg da.

Re: økologisk eller ikke
jeg kjøper firsteprice. tror ikke rottene tenker over om det er dyr eller billig mais :cheerful:
Mine får mais selv om det ikke er økologisk eller ikke! Mine eeeelsker mais, jeg blir overfalt hver gang jeg har det med :giggle: nesten så de tar en finger om jeg ikke er litt forsiktig. Brukte det veldig mye som belønning, når de kom når jeg ropte, når de snurret rundt 
Men er det ikke vant til å få det, kan de bli litt dårlig i magen :cheerful:

Men er det ikke vant til å få det, kan de bli litt dårlig i magen :cheerful:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Nei men jeg tenkte på at jeg har hørt at økologisk mais skal være best pga sprøyte midler å slikt som de bruker på vanlige produkter av frukt og slikt, ikke er på det økologiske, vet ikke om det stemmer 

Er første gang mine får mais av meg
blir gøy å se om det faller i smak 

har ikke noe å si. det er så mye sprøytemiddler i alt annet de får så det utgjør ikke noen forskjell;)
:cheer:wollf wrote:har ikke noe å si. det er så mye sprøytemiddler i alt annet de får så det utgjør ikke noen forskjell;)
Jeg gjemmer boksen så de ikke får lest...... :giggle:
:roflmao:tantepose wrote:Jeg gjemmer boksen så de ikke får lest...... :giggle:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
:lolface: like greit ja :lolface:Niana wrote::roflmao:tantepose wrote:Jeg gjemmer boksen så de ikke får lest...... :giggle: