Favorittmat
Moderator: Moderatorer
Favorittmat
Hva er favorittmaten til deres rotter? Mine gutter blir helt ville når det vanker leverpostei (vet ikke hvor sunt det er, men det faller åpenbart i smak), og snacker ellers ofte på mandel og er litt overraskende noen skikkelige salatmonser.
Re: Favorittmat
Nøtter er veldig pop. Gjerne hasselnøtter med skall.
Kokt ris med grønnsaker og eventuellt litt saus er også noe som får grådighetsinstinktet til å lee på seg her!
Spagetti med egg. Jeg tror de synes det er morsomt med lang mat også! Det er mye aktivitet i å dra med seg trådene.
Kokt ris med grønnsaker og eventuellt litt saus er også noe som får grådighetsinstinktet til å lee på seg her!
Spagetti med egg. Jeg tror de synes det er morsomt med lang mat også! Det er mye aktivitet i å dra med seg trådene.
barne mat fra glass er mine sin favoritt usukkret baby yoghurt med banan og pære er veeeeeeldig godt, kalkun gryte med grønnsaker også
havregryn grøt 

Mine elsker også ris, men det hender de synes det blir litt varmt (selv om jeg har latt det bli lunkent)
Spaghetti er også veldig godt.

Siterer dennewollf wrote:alt

Eggnudler(eller pasta generellt), mais og spesiellt egg er helt konge
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva
Navistar's Rotteoppdrett
Hjemmeside: http://www.navistars.net
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva

Navistar's Rotteoppdrett
Hjemmeside: http://www.navistars.net
-
- Betarotte
Mine er veldig glad i mais, barnegrøt, kyllingbein, spaghetti, ris (og alt som jeg egentlig skal spise hvis de får stjelt det.....) Egg syns de også er helt topp, men jeg syns det er så problematisk å gi de, spesielt med skall på, fordi da er det eggeskall over alt etterpå! Grønnsaker og frukt er ikke noe stas dessverre..
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."