Rottene her elsker Oxbow regel rat som hovedfor, men jeg har sett at det er til rotter over fire mnd.
Mine er ca 12 uker nå, og jeg har passet på å gi dem ekstra proteiner og fett ved siden av, men er det noe mer de burde ha?
De har vokst masse siden vi fikk dem, tenkte å veie dem denne uken, hva er normal vekt på en hunnrotte på 12 uker?
Hva kan jeg gi i tillegg til Oxbow?
Moderator: Moderatorer
-
- Alfatryne
- Kjønn: Kvinne
Re: Hva kan jeg gi i tillegg til Oxbow?
Jeg har aldri brukt oxbow. Jeg bruker rm1, rat nature og care+
men om du vil gi de variert kost, så kan de godt få litt middagsrester og slikt innimellom
Mine får også litt babygrøt utenom ^^

Mine får også litt babygrøt utenom ^^
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
har hørt litt om Oxbow men aldri prøvd det jeg bruker rat complete nå men skal gå over til RM1. Får ikke tak i Oxbow i noe dyrebutikk her i nærheten selv om jeg kunne tenkt meg å prøvd det. Du kan jo gi dem barne mat på glass, hippo , nestle osv
det gir jeg mine av og til. å de elsker det.

Jeg har kjøpt Oxbow i nettbutikken iPet. Var det alternativet jeg fant som hadde like biter, og som jeg leste bra ting om. Tenkte å prøve Rm 3 nå til de er ferdig utvokst, og så gå over til Rm1. Endelig medlem :boing:
Det er det eneste mine ikke liker. Men er vel ny smak nå?
gratulerer som medlem :cheer: jeg skal gå over til RM1 siden jeg har blandet alder på mine, det ble vist an befalt å så gi litt tilleggs for ved siden av for de på 15 uker nå. men er usikker på om jeg skal kjøpe 12,5 kg sekken eller bare kjøpe 5 kg i løs vekt :sarcastic: 5 kg holder vel lenge for 4 jenter vil jeg troNinnin wrote:Jeg har kjøpt Oxbow i nettbutikken iPet. Var det alternativet jeg fant som hadde like biter, og som jeg leste bra ting om. Tenkte å prøve Rm 3 nå til de er ferdig utvokst, og så gå over til Rm1. Endelig medlem :boing:
Mine elsker Oxbow de, det går ned på høykant her.
Får se om jeg kjøper en kg Rm3 og en kg Rm1 og ser hvordan de liker det først. Så får jeg bestille en sekk når de har vent seg til det.

Får se om jeg kjøper en kg Rm3 og en kg Rm1 og ser hvordan de liker det først. Så får jeg bestille en sekk når de har vent seg til det.
Jaa, den nye smaken har jeg ikke vært borti noen rotter som ikke liker. Den gamle smaken gikk de veldig fort lei av. :nottelling:wollf wrote:Det er det eneste mine ikke liker. Men er vel ny smak nå?
Mine nekter å ete både den nye og gamle smaken. For nokre rare rotter eg har. :ratgreen:
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Fikk kjøpt en slik regal rat på en dyrebutikk(uheldigvis ikke den jeg jobber på). Gutta eeeelsker den, men så får de bare en pytte håndfull hver dag. Bare å gi grønnt ved siden av, gjerne smått med fisk og kylling også. Vil ikke si det er altfor lite av noe i det fôret til at de ikke kan få det som basis.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.