RM1-fôret

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
Nemesis
Tisser i køyene

RM1-fôret

Post by Nemesis »

Vil bare skryte litt av RM1-fôret, rottene har fått en helt annen pels etter at vi begynte med det :D Før var de litt strie i pelsen, men er nå verdens mykeste over baken :D :D :D Klør seg mindre og!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Opptatt i morgen kveld? Denne ekstremt dårlige naboen har helt glemt av foret igjen... :oops:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

marita-84

Post by marita-84 »

Hvor mye koster frakta på det RM1 foret? Har lyst til å kjøpe det til rotta (rottene snart) mi, men virker så tungvint med frakt osv...

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Jeg vil også skryte av RM-1 !! Jeg kjøpte det i dag på rottefesten, og rottene mine elsker det !! De spiser og spiser, gjemmer mate rundt i buret og er helt i 100 :)
:)
Jeg skal definitivt begynne å bruke RM-1 til rottene mine :)

Skaubytroll
Alfatryne

Post by Skaubytroll »

Medlemmer som bor i Oslo kan hente fôret selv hos Heidi. Folk som bor langt unna må betale stor norgespakke-pris for frakt av hele sekker med fôr. Og hvis man kjøper løsvekt kommer det anpå hvor mange kilo man kjøper.
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

marita-84

Post by marita-84 »

Okei! Hvor i Oslo bor Heidi da? Bydel lissom....:)

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

All info om NTFs nettbutikk finner du i nettbutikken ;)

KIB

Post by KIB »

Litt mere skryt: har to bur, med tre hanner i hvert, per dags dato. I det ene buret er RM1 utrolig poppis, festmat! I det andre blir det akseptert... Uansett, ser bare fordeler med foret. Ingenting ligger igjen, alt blir spist ( bortsett fra det som blir gjemt/ lagret på de merkeligste steder...). Det er fullverdig, og det er tross mulig porto, veldig rimelig i pris. Anbefales på det varmeste!

Locked