Store forandringer etter overgang til RM1!!

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
Maja
Klatrer på møblene

Store forandringer etter overgang til RM1!!

Post by Maja »

Bare litt reklame for fôret fra NTFs nettbutikk :) :
En drøy måned etter at jeg gikk fra å bruke de rådyre rottefôrene fra dyrebutikkene til RM1, skal jeg si det har skjedd forandringer!! :D Balder hadde veldig oransje/brun hale, og et slags oransje belegg på huden (ikke lus, altså ;) ) som veterinæren mente kom av for høy produksjon av talg (eller noe i den duren). Minnie hadde også relativt oransje hale. Men nå er halene og huden tilbake til normal-fargen :bravo: Hurra for RM1!
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

:thu: :spise:

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

må bare signere den der. siden malawi kom i hus har jeg brukt RM1 på alle mine (og RM3 til småttiser og mamma Siri). Mira er riktignok den kraftigste av jentene, og hun har vokst opp på ymse gnagerblandinger.
Men: hun hadde litt hudproblemer før, det har ikke vært noe problem siden jeg byttet for. alle som går på dette foret har blanke pelser og ser veldig godt ut (bortsett fra lille Mowgli som har hatt problemer med tennene og er tynn pga det).

hipp, hipp, huraaah! :spise:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Slenger meg på:
Tommy (omplasseringsrotte) var litt ekkel i pelsen og huden da han kom hit. Huden var oransje, halen også. Pelsen var fet og litt bustete. Etter en stund med kun RM1 (+ en burkamerat) så ble resultatet en glatt og myk pels, og jeg har ikke lagt merke til noe mer tydelig oransje i pelsen. :thu:

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Jeg får vel henge meg på jeg og:
Før Isi, Jippie og Nemo kom i hus brukte jeg rottefor fra dyrebutikk, men siden jeg var blitt medlem her og de andre var vannt med RM1, kjøpte jeg det.. Marcus og Conrad var "gul" på pelsen (ikke tiss) og hadde absolutt ikke glatt pels :P et par uker etter jeg begynte med RM1, ble pelsen mye bedre, og de vokste fortere! :bravo:
Go RM1!! :thu: :spise:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Thea

Post by Thea »

Må bare henge meg på her.. hehe kanskje litt seint menmen ;)
Veninna mi hadde skaffa seg Rotte fra dyrebutikken og ville sjekke den hos en veterinær. Rotta hadde helt gul hud, og ganske så gul pels på magen :? Og veterinæren sa at det var helt normalt og at det skulle være sånn :shock:
Dumme veterinæren dro rotta i halen også...
skal virkelig anbefale RM1 for veninna mi!! Da blir det ok andre boller :bravo:

:geek:

Locked