Noen som anbefaler et dyrebutikkfôr, som er bra. Bruker nå Prestige Rat Nature, de liker det men det inneholder ikke noe kjøtt. Bare frukt og urter.. kunne tenkt meg og blandet det med et annet fôr. Hva anbefaler dere? : Så skal nok gutta bli fornøyde Bor forresten i Buskerud, så om dere vet hvilken butikk man får kjøpt det i hadde det oxo vært fint
Rat and mouse duo er kjempefint! Har brukt dette til mine hele tiden, og har ikke hatt noen problemer med det. De får fersk mat i tilegg da, for å få litt variasjon. Like biter = de kan ikke velge det beste, og dermed får de i seg alt
Hva koster dette omtrent?
Jeg bruker et jeg ikke husker navnet på, men de har ulike biter så det er mye som blir igjen i skålen som jeg da må kaste. Mine får jo mye annet mat i tillegg selvfølgelig
Miss Sofie wrote:Vi fodrer vores med Altromin.
Det er i pilleform lissom det Ida foreslår.
Jeg ved dog ik om i kan købe det i Norge?
Men vi gir 200DKR for 12,5kg.
Vi får kjøpt Rm1/Rm3 i NTF's nettbutkk som ligner på altromin(hvis ikke det er det samme).
fikk kjøpt rat duo i dag, var igjen 2 esker! de skal slutte med den maten nå.. så det var jo flott de hadde tatt inn en ny... men 350gr kosta 79kr!
det synes jeg var svindyrt... særlig når 1kd duo koster 54kr.... de likte hvertfall maten! :konge: