Jeg tror jeg har funnet ut hva som plager ham, at det er jenter i rommet, og at han derfor må ta de andre gutta, men, det skjer jo ute også, når jeg har prøvd å la ham møte Mike.
Det kommer til å skje på Veterinærvakta i Lærdal, og med vanlig narkose, ikke gassnarkose, det har de ikke der. De kommer til å være veldig forsiktige, da de vet at jeg ikke helt liker den typen narkose.
Men, synes dere det er galt av meg å la ham bli utsatt for den risikoen, eller er det rett tatt i betraktning at han ellers må gå der, anspent og alene?
Jeg tenker også slik, at hvis kastrering ikke fungerer, så må han entes holdes som alenerotte eller avlives. Evt bo sammen med jenter, dersom det fungerer. Hva ville dere tro var best?
Jeg har lyst å beholde ham som selskap for Waylon, siden jeg skal omplassere vekk to av guttene mine da jeg har for lite tid til dem for øyeblikket, og da Mike og Tassen helst omplasseres sammen, siden Tassen er så avhengig av Mike.
Hva tenker dere? Kom med alt, enten det er negativt eller positivt eller rett og slett oppgitt..