Hehe, ok.

Ratchet er veldig sånn at hun skal ned på gulvet, og gjerne også bakom tv-en og sånn, der det er MASSE ledninger(typen er litt stereo-frelst).. Men hun har aldri gnagd på dem(hun har stukket dit et par ganger, og jeg rekker ikke langt nok bak til å få tak i henne, så må bare så og se at hun ikke gnager på noe.) Hun bare klatrer i ledningene og koser seg max. Men, det er fremdeles ikke lov!
De koser seg masse når de får være på soverommet, spesielt hvis døra til klesskapet mitt er åpen, så de kan klatre inni der og sove i klærne mine.. Og inni dynetrekket, der er det gøy å være, unntatt for meg, som ikke vet hvor det er rotter og ikke, og er veldig nervøs for å sette meg på noen!
Har prøvd knyttnevetrikset, den eneste av jentene som i det hele tatt reagerte på det var Kija, og hun gjemte seg oppi vinduskarmen i stedet, og tittet ned på den 'skumle' hånden..
Men tror det skal bli bedre nå. Jeg har vært for dårlig til å prøve å leke med dem.

Teppe er gøy, det synes alle, untatt mor(altså meg), fordi plutselig er alle rottene borte.. Hmmm.. Er de på gulvet, inni teppet, bak sofaen eller bak tv'en?
Men de er kjempesøte når de leker..
Waylon prøver seg litt på hånda mi av og til, tar tak i den og holder fast, prøver å vri den rundt. Men med en gang jeg beveger den skvetter han litt til(er litt skvetten pga han bor sammen med to nokså skvetne, nervøse gutter) og gidder ikke være med meg mer..
Men takk for råd!

Skal bli bedre her i huset nå!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3