heysann. nå har det gått noen uker og de 5 ungene som levde opp har blitt store og aktive. de er litt over 3 uker nå.
det er 4 brune og en svart, men med samme stil som mammsen og pappsen

to av dem er dumbo og resten 'vanlig' .en av dumboene har ett lite merke på panna som ser ut som et spar-ess (går under navnet Dumb-O på grunn av de stoore ørene og blikket som ikke akkurat lyser av ukjent intligens

). Hvis det er en jente blir hun gave til kjæresten min (som har blitt veldi glad i rotter i det siste) da blir hun boende med mammsen og den andre rotta mi.
jeg skal skille dem fra hverandre når jeg ser kjønnene tydlig. 1 til nød 2 jenter kan jeg fortsatt ha, men guttene må nok desverre flytte. hvis jeg blir kvitt guttene middels kjappt er det ikke så farlig med jentene bare jeg slipper flere uhell med kull.
tanterotta kom tilbake til stor-buret da ungene var rundt 2 uker. (lite uhell, lang historie. rebelske rotter som nesten rømte på bussen hjem

, skillevegger for å ha i bur holder ikke

) men det har gått bra og de ligger i samme hus å sover søtt
bør jeg selge dem eller være glad jeg blir kvitt dem (hvor mye skal jeg ta i såfall)?
mine krav til den som skal ha dem er at de gies bort to av samme kjønn, ikke no avel, og at personen virker ansvarlig nok i mine øyne og har tid nok til dem. Helt fra starten har tenkt å få gitt bort/selge dem selv.
skal få lagt ut info om dem på hjemmesida innen dagen og legge ut link her.. håper dere ser innom og hilser på mine små 'rattetatter' og store 'rottedotter'