Uredde jenter!

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
miroxx
Sofaspiser

Uredde jenter!

Post by miroxx »

Jentene mine er litt for glad i og hoppe ned fra pulten min og opp i vinduskarmen, og det er nesten en meter ned fra pulten :s

altså de hopper fra pulten og ned på gulvet, det kan jo ikke være helt bra for de små kroppene ?

noen andre som har uredde rotter her ?:P
_ Kaja _ :D

Mac dyregod
Sofaspiser
Kjønn: Kvinne

Post by Mac dyregod »

jepp. meg!!!!!!
Den ene jenten min står gjerne på toppen av buret (205 cm over bakken) klar til å hoppe. Når hun er ute må jeg vokte henne som en hauk! Hun er GAL! :shock:
Et liv uten dyr er ikke noe liv

miroxx
Sofaspiser

Post by miroxx »

det er skummelt! redd dem skal brekke bein og sånn :S
gla de nye guttene er rolige og late!:P

Nova

Post by Nova »

Det kan jo så klart være farlig, men sånn generelt... er ikke rotter utrolig smidige?

miroxx
Sofaspiser

Post by miroxx »

ja tror ikke det er så bra akkurat. hjalp å sette buret til guttene i et annet rom mens jentene var ute, da roa di seg mye :P

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Hehe. Det er nok ikke helt vanlig troor jeg:-p tror dere skal prøve å unngå at de hopper så langt ned. Har selv en rotteunge her hjemme, som hopper utrolig langt! Han hopper fra gjenstand til gjenstand med utrolig mye spenst! Kjempemorsomt å se på han, men han er heldigvis klok, så han hopper ikke så langt nedover. tror nok det er stor sjanse for at en rotte som hopper 2.05 nedover kan skade seg veldig hvis den lander feil!
Mvh Ida&rottene

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Her i huset er de heller ikke redde for å si det på den måten! :P
Ikke det at de bare hopper, men de "går" bortover vinduskarmen min som er en halv cm. bred! Når de kommer opp i vinduskarmen, går de bort til den enden som er lengst unna, å skal leke med gardinen (selv om jeg har en gardin på den siden der senga står :roll: ) Noen merksnodige dyr! :geek:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

miroxx
Sofaspiser

Post by miroxx »

hehe :P satt opp et lite "gjerde" jeg :P så hopper dem ikke ned bra pulten i ihvertfall :P

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

miroxx wrote:hehe :P satt opp et lite "gjerde" jeg :P så hopper dem ikke ned bra pulten i ihvertfall :P
Så smart! :idea: Kanskje det blir noe gjerde på kommoden og i hylla mi etter en stund! :thu: :pig:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Mac dyregod
Sofaspiser
Kjønn: Kvinne

Post by Mac dyregod »

Dumbo-fan90 wrote:Hehe. Det er nok ikke helt vanlig troor jeg:-p tror dere skal prøve å unngå at de hopper så langt ned. Har selv en rotteunge her hjemme, som hopper utrolig langt! Han hopper fra gjenstand til gjenstand med utrolig mye spenst! Kjempemorsomt å se på han, men han er heldigvis klok, så han hopper ikke så langt nedover. tror nok det er stor sjanse for at en rotte som hopper 2.05 nedover kan skade seg veldig hvis den lander feil!
virkker som hun sikter på sofaen. Hun er gærn da. HAr ikke hoppet enda, men jeg går ikke fra henne for da gjør hun det nok ;)
Et liv uten dyr er ikke noe liv

Zakura-chan

Post by Zakura-chan »

Det høres ut som kaninungene på skolen det der.
Vi har et par oppdrettsbur som henger over en meter over bakken, og når man åpner dem er det ikke uvanlig at en 5-6 kaninunger plutselig suser rett mot det, ikke uvanlig at noen har fallt ut :roll:

Locked