Joda, det skal du fåAnnbritt wrote:Intet svar på mit spørgsmål?

Moderator: Moderatorer
Da har jeg fått litt info om moderens slekt.Annbritt wrote:Havde været godt med noget mere information om moderens slægt?
ok, we see that if 1/3rd of the litter get something, ti's worth keeping a close eye on, if 1/2 the litter get it, it's considered a reason to outcross, if 3/4 of the litter get it, it's a fair reason to stop a line
Duveltje er fra Holland, og er så mild og god. Han blir snart 2 år, og har pdd kun hatt en liten forkjøelse. Han er en stor gutt, men bestemmer ingenting i det buret han går i.the thing with mamorary tumours, is that a lot are food related, so it depends how well the rats were being fed (how healthily)
Hmmm.. dette er vel ikke en bagatell?... skjønt det er lagt bak, kan jo moren bære på dette?Himi-Zoo wrote:Annbritt wrote: Fortelling om linjen.
Legolas (oldefar) ble kjøpt i Zoo Zity. En skikkelig kosebamse, og veldig fryktløs. Desverre døde han i en ung alder, av lungebetendelse, høyst sansynlig etter SDA. Men SDA var ikke kjent på det tidspunktet, så det ble ikke tatt blodprøver da det ble funnet betendelse i lungene.
Det er nemlig mig, hun boede hos. Desværre måtte jeg levere hende tilbage, fordi hun hele sin ungdom var totalt hysterisk. Jeg kunne ikke rigtig røre hende uden at hun hylede, og hvis jeg forsøgte at samle hende op, vendte hun sig rundt på ryggen og kradsede og bed og hylede. Hun begyndte dog at blive lidt bedre efterhånden som hun blev ældre.Jenta kom til en oppdretter i Jylland, men kom tilbake igen. Hun blev avlivet grunnet fedme.
Har nå tittet litt på Stamtavlen til en av Duveltje's slektninger. Det eneste jeg kan finne likt på deres stamtavler er at en hann går igjen i begges linjer. Han er morfar til den kastrat det snakk om og far til Duveltje. Men de er igjen ikke fra "samme kull". Tinka's mormor og kastratens oldemor er to forskjellige. Så da kan det også være store sjanser for at agressiviteten har kommet fra en annen side da de kun har en fellesnevner.Annbritt wrote:
Det var den hollandske del jeg var interesseret i, da det eneste familie jeg ellers har kunne finde i DK, var et par aggressive kastrerede fætre, eller sådan noget.
Ja, I NATT KOM DE! maaaange små rotte babier ^_^ Vet ikke helt hvor mange det er, pga redet hennes er høyt, og hu ligger ganske godt over de, men tidligere i dag klarte jeg å telle 9 stykker som lå utenfor under morra. Og der er maaaange flere ^_^Anette wrote:Har det kommet noen unger?
Er så nysjerrig så jeg holder på å dø...............