To nye rottiser i hus snart..

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

To nye rottiser i hus snart..

Post by Hoyst_87 »

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere det her innlegget her, men fant ut det måtte bli medlemmenes oppslagstavle..

Jeg var på fest i går, sammen med en kompis, og vi stakk hjem til noen folk jeg ikke hadde vært hos før. Plutselig legger jeg merke til et bur borti en bokhylle.. Sniker meg stille bort for å se, og der sitter det to flotte små rottiser, i sagflis og med løpehjul.. Kjedet seg maks så det ut som, og regner med de har luftveisinfeksjon i haugevis, iom det blir røykt inne i leiligheten og var masse god støvete sagflis i buret.. :?

Men jeg kunne ikke la være, måtte jo spørre litt om dem og si litt om hvordan de burde ha det og sånt.. Og når jeg da nevnte at jeg drev med omplassering, så var det bare 'ja du kan godt få dem hvis du vil, bare ta dem med deg!'.. Så på fredag skal jeg hente to små rottiser som biter. Aner ikke om det er jenter eller gutter, eller hva det er liksom.. Men, iallefall.. :)

Så det her blir spennende da, å se hvordan de er og sånn. Det eneste jeg vet om dem er at de er fryktelig hissige på fingre som kommer inn gjennom sprinklene... Den ene er, såvidt jeg så akkurat da, black ambk, mens den andre er black hooded, tror jeg.. så ikke så nøye da, men det så slik ut ved første øyekast!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

spennende! når får vi se bilder?
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Så snart jeg får tatt noen! Hentet dem i dag istedet for fredag, det er to flotte små jenter, begge Black Hooded. :) Vet ikke hvor gamle de er, da han jeg fikk dem av, fikk dem av ei jente som hadde fått dem av en annen.. :? Men de er kjempesøte og nysgjerrige, har ikke bitt enda iallefall, har sikkert bare bitt tidligere fordi de er litt sky, men de går opp på armen min av seg selv og slikt.

Hun ene er tricolor for øyeblikket, da noen har tegnet blå 'fartsstriper' på siden hennes.. :? Glenny, som jeg fikk dem av, hadde ikke vært hjemme da det skjedde.. Men ser ikke ut til at hun tar skade av det eller noe sånt, selv om jeg tror det er sprittusj.. Men hun ser litt rar ut da.. :P Svart og blå og hvit liksom..

Kommer oppdateringer etterhvert! Disse jentene skal jo egentlig omplasseres videre, men vurderer faktisk å beholde dem selv, da de er fryktelig skjønne.. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Uff, høres ut som om de har hatt et hektisk liv hittil. Det beste for dem nå er vel kanskje å få et fast tilholdsted og ikke skifte eiere som sokker.
Kjempe fint at du tok dem til deg! :thu:

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Jepp, de fortjener noe bedre nå. Virker som de trives greit nå, krangler litt om vannflaska innimellom, og har vært ute på senga en tur i dag, løp rundt og bet meg i tærne.. :P Sånn forsiktig altså. Kjempenysgjerrige, kjempeaktive jenter. :) Blir bilder i morra, da skal jeg ta. Kom ikke så langt i dag. :)

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

De har ikke navn ennå da, det hadde de visst hatt tidligere, men ingen husket dem... Så må finne nye navn til dem, det kan jo bli morsomt.. :D

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Har jo helt glemt å oppdatere om jentene! De har fått navn, Potentia og Konstantia. Trives godt her virker det som, er overalt, hele tiden. Konstantia er blitt sjef i jenteburet, hun er en bestemt liten dame. Det er hun som har fartsstriper på siden, så kanskje det er derfor? Fargen vil fremdeles ikke komme av, lurer på om det evt må klippes bort.. :P Men tør ikke gjøre det selv, og det plager henne jo ikke, så hun kan vel bare forbli tricolor. :P

Kommer bilder av dem på hjemmesiden min snart, www.freewebs.com/fox_87/ , så bare ta en titt, skal legge ut bilder her også snart, da jeg jo har tatt over 180 bilder i går.. :P Pc'en går vel snart i stå..

Locked