Var innom en dyrebutikk her om dagen, og eieren lurte på om jeg kunne teste ut et strø for henne.
Cat (Litter) Exclusive medium grain Black Label (vet ikke i hvilken rekkefølge)
Har noen andre prøvd dette strøet?
Jeg har testet det ut nå, og er ganske fornøyd. Lukter som baby-greier, tisset klumper seg og virker ganske greit ellers. Utrolig god lukt. Heller ikke så dyrt. Under 100 lappen, hvis jeg ikke husker helt feil.
hmm til bruk på rottene?
Er skeptisk til bruk av klumpesand på gnagere og andre mindre bur dyr, hvis de får i seg noen av det har jeg hørt det kan klumpe seg i tarmene.
Jeg har brukt det! Riktignok ikke på rottene Det funker utmerket til sitt formål, har en mega oppsugningsevne, hemmer bra med lukt og selv lukter det sånn baby-pudder MEN; det støver! Personlig ville jeg ikke brukt det bare på grunn av mengden med fin støv.. man kan jo selv kjenne det når man driver med det... Vet det er endel som bruker kattesand under sitt andre bunnstrø til sine rotter. Du får se hva de sier
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?
Cats Best er jo pellets ikke sand og fungerer kjempebra. Har selv brukt det og det er ikke så veldig dyrt i forhold til mengden i sekken. Beekay er jeg ikke så kjempebegeistra for. Kattesand vill jeg ikke brukt som bunnstrø. Bare evnt. i dohjørnet. :pir:
Noen som vet hva slags tresort Cats best er laget av? Har prøvd å lese på hjemmesidene deres, men det eneste jeg finner er at det består av 100% plantefiber, blant annet fra trær. Men hva slags finner jeg altså ikke
Ser noen anbefaler Cats Best her. Men var det ikke slik at rottene ikke tåler gran og furu?
Tror jeg har prøvd å tilegne meg litt vel mye informasjon i det siste, går litt rundt
Bruker Gnavz jeg. Og kattesand i doen. Bruker samme merke som deg på kattesanden, men i en stor pappeske. Funker best. Har prøvd annen kattesand, men den støver.
Har egentlig best erfaring med hamstersand. Men den blir himla dyr i forhold til kattesanden.