Farvel, Harry :(

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Christi
Bygger bol

Farvel, Harry :(

Post by Christi »

Harry er død. Vi begravde ham under et tre i parken i dag. Han ble ikke 5 måneder en gang. Ulykken var så meningsløs og teit. Jeg var på vei hjem på bussen, satt og pratet med samboeren min på mobilen; han satt på baderomsgulvet med rottene; han snakket om hvor søte og morsomme de var. PLutselig ble telefonforbindelsen brutt. Han ringte meg opp igjen etter et par minutter, med skjelvende stemme - "unnskyld, unnskyld, unnskyld".
Mens han holdt på å sette seg ned på gulvet hadde han sklidd, Harry, som var på andre siden av rommet da samboeren min begynte å sette seg, styrtet bort til ham for å komme seg opp på fanget..Harry kom under da han falt tungt ned på gulvet! Han døde momentant.

Image
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

siv
River avispapir

Post by siv »

:shock: huff så tragisk, så fort kan det altså gå, stakars harry :cry: men var sikkert leit for typen din oxo :( huff å huff, jeg kondolerer så mye :(

det var nok litt av ett sjokk for dere, grusomt :(
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Tusentakk.

Ja, han var like glad i den lille gutten som det jeg var. Han er alltid veldig påpasselig med å se hvor rottene er før han setter seg, men denne gangen var det altså ikke nok..
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

Kondolerer så mye. :cry:
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Linda
Markeringsbehov

Post by Linda »

huff, så trist! Det er marerittet mitt at det skal skje her og.. De rottene kommer alltid springende og står der vi skal sette oss.. Må alltid være på vakt, fort gjort at det kan skje en ulykke! Kondolerer så mye, må være forferdelig vondt for deg og kjæresten din.. :cry:

siv
River avispapir

Post by siv »

Christi wrote:Tusentakk.

Ja, han var like glad i den lille gutten som det jeg var. Han er alltid veldig påpasselig med å se hvor rottene er før han setter seg, men denne gangen var det altså ikke nok..
det er så fort gjort, det må være en skrekk og advarsel for oss andre, at man aldri kan være påpasselig nok, det gikk heldigvis fort da, men grusomt uansett, :( vet ikke hva jeg hadde gjort hadde jeg vært den som hadde vært så uheldig å lande på en stakars rotte :(
pazuza06@live.no.

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Han er helt knust og har veldig dårlig samvittighet, naturligvis. Harry var jo på den andre siden av rommet da han begynte å sette seg, men han var så altfor rask...:( Lille gutten ville så gjerne opp på fanget.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

huff :( Kondolerer så mye :( Sånne ulykker her helt meningsløse ja.. men det skjer så fort. Man har ikke alltid kontroll... :(
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Så forferdelig.
Harrry har det nok bra på ostemarkene,men det er nok verst for samboeren din!
En fæl ulykke som kan skje alle :(
Jeg kondolerer til alle tre!
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

heidiii
Betarotte

Post by heidiii »

Uff! Kondolerer! Fort gjort at slike ting skjer, men det er selvfølgelig veldig trist.

siv
River avispapir

Post by siv »

ja harry ville nok opp i tryggheten på fanget til samboeren din å ha kos, men de er jo som du sa så raske, ikke alltid like lett å vite hvor de er pluttselig :( jeg føler med dere.

nå er jo den andre rotte gutten deres alene oxo, stakars å kjønner ingenting, dere får sjokket senke seg litt å kose med han :| :)
pazuza06@live.no.

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Tusen takk for alle kondolanser, det hjelper litt å snakke med andre som har opplevd å miste en liten kamerat.

KJæresten min har det enda verre enn meg nå, ja, men det er en trøst at det skjedde så fort, jeg tror ikke Harry led før han døde.

Sam virker helt upåvirket, stjeler brødskalker og koser seg som aldri før. Er litt i tvil om han skal få en ny kompis, siden Sam og Harry pleide å slåss ganske mye, selv etter at vi kastrerte begge to. Sam ser foreløpig ikke ut til å savne en rottevenn.

siv
River avispapir

Post by siv »

Christi wrote:Tusen takk for alle kondolanser, det hjelper litt å snakke med andre som har opplevd å miste en liten kamerat.

KJæresten min har det enda verre enn meg nå, ja, men det er en trøst at det skjedde så fort, jeg tror ikke Harry led før han døde.

Sam virker helt upåvirket, stjeler brødskalker og koser seg som aldri før. Er litt i tvil om han skal få en ny kompis, siden Sam og Harry pleide å slåss ganske mye, selv etter at vi kastrerte begge to. Sam ser foreløpig ikke ut til å savne en rottevenn.
se det an litt da vet du :) kos ekstra med sam , men de er flokk dyr å vil kanskje trives best med en liten baby etter hvert, men ta deg god tid med han som er igjen osv å se det an litt :)

jeg kjønner samboeren din godt :| jeg hadde aldri tilgitt meg selv hvis jeg hadde vært så veldig uheldig tror jeg.
pazuza06@live.no.

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Jada, koser masse med ham, prøver i hvertfall, han synes det er mest gøy å løpe rundt og bygge reir under sofaen hvis han kan.

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Kondolerer :?

Kanskje det hadde hjulpet å kjøpe en liten baby-jente til han :) Kanskje han ikke hadde slosset med en jente :?:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Post Reply