Harry er død. Vi begravde ham under et tre i parken i dag. Han ble ikke 5 måneder en gang. Ulykken var så meningsløs og teit. Jeg var på vei hjem på bussen, satt og pratet med samboeren min på mobilen; han satt på baderomsgulvet med rottene; han snakket om hvor søte og morsomme de var. PLutselig ble telefonforbindelsen brutt. Han ringte meg opp igjen etter et par minutter, med skjelvende stemme - "unnskyld, unnskyld, unnskyld".
Mens han holdt på å sette seg ned på gulvet hadde han sklidd, Harry, som var på andre siden av rommet da samboeren min begynte å sette seg, styrtet bort til ham for å komme seg opp på fanget..Harry kom under da han falt tungt ned på gulvet! Han døde momentant.
Har ingen schnuskier for tiden ..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.
Ja, han var like glad i den lille gutten som det jeg var. Han er alltid veldig påpasselig med å se hvor rottene er før han setter seg, men denne gangen var det altså ikke nok..
Har ingen schnuskier for tiden ..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.
huff, så trist! Det er marerittet mitt at det skal skje her og.. De rottene kommer alltid springende og står der vi skal sette oss.. Må alltid være på vakt, fort gjort at det kan skje en ulykke! Kondolerer så mye, må være forferdelig vondt for deg og kjæresten din..
Ja, han var like glad i den lille gutten som det jeg var. Han er alltid veldig påpasselig med å se hvor rottene er før han setter seg, men denne gangen var det altså ikke nok..
det er så fort gjort, det må være en skrekk og advarsel for oss andre, at man aldri kan være påpasselig nok, det gikk heldigvis fort da, men grusomt uansett, vet ikke hva jeg hadde gjort hadde jeg vært den som hadde vært så uheldig å lande på en stakars rotte
Han er helt knust og har veldig dårlig samvittighet, naturligvis. Harry var jo på den andre siden av rommet da han begynte å sette seg, men han var så altfor rask... Lille gutten ville så gjerne opp på fanget.
Så forferdelig.
Harrry har det nok bra på ostemarkene,men det er nok verst for samboeren din!
En fæl ulykke som kan skje alle
Jeg kondolerer til alle tre!
ja harry ville nok opp i tryggheten på fanget til samboeren din å ha kos, men de er jo som du sa så raske, ikke alltid like lett å vite hvor de er pluttselig jeg føler med dere.
nå er jo den andre rotte gutten deres alene oxo, stakars å kjønner ingenting, dere får sjokket senke seg litt å kose med han
Tusen takk for alle kondolanser, det hjelper litt å snakke med andre som har opplevd å miste en liten kamerat.
KJæresten min har det enda verre enn meg nå, ja, men det er en trøst at det skjedde så fort, jeg tror ikke Harry led før han døde.
Sam virker helt upåvirket, stjeler brødskalker og koser seg som aldri før. Er litt i tvil om han skal få en ny kompis, siden Sam og Harry pleide å slåss ganske mye, selv etter at vi kastrerte begge to. Sam ser foreløpig ikke ut til å savne en rottevenn.
Christi wrote:Tusen takk for alle kondolanser, det hjelper litt å snakke med andre som har opplevd å miste en liten kamerat.
KJæresten min har det enda verre enn meg nå, ja, men det er en trøst at det skjedde så fort, jeg tror ikke Harry led før han døde.
Sam virker helt upåvirket, stjeler brødskalker og koser seg som aldri før. Er litt i tvil om han skal få en ny kompis, siden Sam og Harry pleide å slåss ganske mye, selv etter at vi kastrerte begge to. Sam ser foreløpig ikke ut til å savne en rottevenn.
se det an litt da vet du kos ekstra med sam , men de er flokk dyr å vil kanskje trives best med en liten baby etter hvert, men ta deg god tid med han som er igjen osv å se det an litt
jeg kjønner samboeren din godt jeg hadde aldri tilgitt meg selv hvis jeg hadde vært så veldig uheldig tror jeg.