Jeg har jo alt hatt Larm, Elisabeth og Renya på besøk ved ulike tidspunkt og har funnet det koslig å prate med andre rottefolk både med og uten rotter som selskap. Det hadde selvsagt vært kosligs om rottene kunne delta, men et lite kaffetreff med bare oss rotte eiere hadde jo også vært hyggelig om noen er veldig redd for evt smitte.
Hvor dette skulle finde sted er jo et annet spm, men det får vi heller ta opp etter hvor mange som er interessert. Dersom vi blir få stiller i hvertfall jeg gjerne min begrensede plass til disposisjon og blir vi flere så har jeg et par triks opp i armet da også.

Dersom det blir treff med rotter vil jeg foreslå max to rotter per deltager så det ikke blir for mange å holde styr på. En rotte som man tror kan ha den minste fare for å reagere aggresivt på andre rotter bør man la være hjemme. (Pga tidliger hendelser ville jeg f.eks ikke ta sjangsen på å ta med Drac selv om han mest sannsynligvis ikke ville gjort noen skade.) Trenger ikke å ta sjangser eller gjøre andre rotte eiere nervøse for ting som evt kan skje.

Dette er som sagt bare en ide som datt inn i hodet mitt som jeg tenkte jeg kunne lufte for resten

Mens jeg skrev dette ble det lagt ut en mld på en annen tråd fra Heidi om at rottetreff som ikke var arrangert av NTF kansje ikke var lov å legge ut her. Dette hadde jeg ingen anelse om og dette innleget må i så tilfelle gjerne bli slettet hvis det bryter med reglene.